Söyleşi
Protodispatch'in bu sayısında Dika Ofoma'nın Nijerya'da yaşamayı ve hükümetler şiddetin yayılmasına izin verdiğinde ne olduğunu konu alan Sessiz Bir Pazartesi filmi var.
Ne arıyorsun?
Protodispatch'in bu sayısında Dika Ofoma'nın Nijerya'da yaşamayı ve hükümetler şiddetin yayılmasına izin verdiğinde ne olduğunu konu alan Sessiz Bir Pazartesi filmi var.
Küratör Alper Turan, gelenekçi bir bakış açısıyla cinsiyetlendirilen ilham perisi kavramını yeniden tanımlayarak hem yerel hem de uluslararası sanatçılar için trans bir ilham perisi...
Sanatçı Gülsün Karamustafa ve küratör Alex Klein, jeopolitik manzaraların, siyasi etkileşimin ve direnişe ilişkin sanatsal araçların Karamustafa'nın yaşamının en gelişimsel yıllarını nasıl şekillendirdiğine odaklanıyor.
Himali Singh Soin, insan ile insan olmayanların ilişkilerindeki arada kalmışlığı, geçirgen ikilikler ve benlikler için bir güvenlik, opaklık ve potansiyel bölgesi olarak öneriyor.
Sanatçı Ana María Millán video oyunlarının estetik ve form olanaklarını gri bölgelere ışık tutmak ve anlatıldığında gerçeğe dönüşebilecek imkânsız hikâyeleri anlatmak için kullanıyor.
Protodispatch'in bu sayısında Chitra Ganesh, Hindistan hükümetinin çok yönlü, seküler ve çeşitliliğe sahip bir Hindistan'ı sistematik olarak silme girişimlerini haritalandırıyor.
Sanatçı Jordan Deal, kamusal alanda toplanabilmenin kutsallığı ve tehlikesi üzerine düşüncelerini paylaşıyor.
Bir grup ulusötesi sanatçı arşivlemeyi ve dijital hikâye anlatımını radikal direniş eylemleri olarak nasıl kullanıyor?
Amerikalı sanatçı Kenya (Robinson), PROTODISPATCH için kaleme aldığı denemesinde, ABD tarihinin önemli bir parçası olarak Siyahlar’ın suyla olan ilişkisini kendi deneyimleri üzerinden anlatıyor.
Perulu sanatçılar Ximena Garrido-Lecca ve Ishmael Randall-Weeks katılımcıların getirdiği malzemelerden komünal bir yapı inşa etme süreçlerini anlatıyor.