Eleştiri
Arkas Sanat Merkezi’nin resim sanatında pencerelere odaklanan yeni sergisini Selen Özata’nın izlenimlerinden okuyoruz.
Ne arıyorsun?
Arkas Sanat Merkezi’nin resim sanatında pencerelere odaklanan yeni sergisini Selen Özata’nın izlenimlerinden okuyoruz.
Sanatçı Mel Chin kamuya açık bir konuşma için toplanan izleyicilere tüfek doğrultmasından otuz yıl sonra günümüzün viral korkuları bağlamında yeniden inceliyor.
Berke Yazıcıoğlu son sergisi "Gece Vakti"nde fetişizmden karşılıklı rızaya dayalı güç oyunlarına, beden politikalarından queer arzuya uzanan bir yolculuğa çıkarıyor izleyiciyi.
Depremlerden etkilenen şehirlerde yer alan kültür ve sanat mekânları nasıl bir dönüşüm içinde? Hediye Eroğlu, Mersin’den bildiriyor.
Kurulduğundan bu yana güncel meseleler ve yeni gerçeklikler üzerine farklı anlatı biçimleri geliştiren Berlin merkezli kolektif Rimini Protokoll “Namevcut Konferans” ile Beykoz Kundura’da.
Sanatçı Jordan Deal, kamusal alanda toplanabilmenin kutsallığı ve tehlikesi üzerine düşüncelerini paylaşıyor.
Emel Başarık'ın Burgazada’da “6 Numara” olarak bilinen plajdan anları tuvale yansıttığı sergisi kapsamında yayınlanan Emre Zeytinoğlu'nun metni Argonotlar Kütüphanesinde.
Jochen Proehl’le Pontos sergisini, İstanbul’la olan bağını ve toprağın kapsayıcılığını konuştuk.
SABO' nun 15 Aralık – 28 Ocak tarihleri arasında Versus Art Project’te yer alan “Golden Hours” adlı kişisel sergisinin küratör metni Argonotlar Kütüphanesinde.
Bir grup ulusötesi sanatçı arşivlemeyi ve dijital hikâye anlatımını radikal direniş eylemleri olarak nasıl kullanıyor?