Eleştiri
Huo Rf’nin son dönem üretimlerini bir araya getiren Versus Art Project'te gerçekleşen "Hareket Alanı" başlıklı kişisel sergisi utançtan utanmamak için bir alan açıyor.
Ne arıyorsun?
Huo Rf’nin son dönem üretimlerini bir araya getiren Versus Art Project'te gerçekleşen "Hareket Alanı" başlıklı kişisel sergisi utançtan utanmamak için bir alan açıyor.
Resmin ne olduğundan çok nasıl yapıldığının ortaya çıkarılmasıyla ilgilenen Yağız Özgen için sanatsal üretim, aslında deney yapmak anlamına geliyor.
Burçak Bingöl’ün “Yeryüzünde Minör Titreşimler” sergisinin ana yerleştirmesi Ankara’da, Ka’da; sanatçının mekâna özgü müdahalesi niteliğindeki bir bölümüyse British Council desteğiyle İngiltere Büyükelçiliği’nde görülebilecek.
Art On Piyalepaşa'da 28 Ekim'e kadar görülebilecek “lâ mekân” sergisi kapsamında Canan Dağdelen ile üretim süreçlerini, işlerinin kavramsal arka planını, malzeme ve formu konuştuk.
Yağız Özgen’in SANATORIUM'da gerçekleşen “Boyacı” başlıklı kişisel sergisi üzerine Oğuz Karayemiş'in kaleme aldığı metin Argonotlar Kütüphanesinde.
Peter Zimmermann’ın "Sticker" sergisini ve "Kontext Kunst" anlayışını kavram-sonrası bir konuma yerleştirerek inceledik.
İstanbul merkezli sanatçı topluluğu Yoğunluk'un mekâna özgü yerleştirmesi “Arayüz” 28 Ocak tarihine kadar Bilsart’ta deneyimlenebilir.
Cevdet Erek’in 57. Venedik Bienali’nde Türkiye Pavyonu’nu tribün benzeri bir yapıya dönüştürerek sesi merkeze koyduğu mekâna özgü işi ÇIN'dan bize kalanlar üzerine.
"2022'de gördüğünüz sergilerden yalnızca birini önermeniz gerekse bu hangisi olurdu?" Yazarlarımızın yorumlarının yer aldığı çok sesli bir derlemeyle karşınızdayız.
Burak Kabadayı’nın Sabit Değişiklikler, Dinamik Aralıklar başlıklı kişisel sergisi sanatçının modifiye araba kültürü üzerinden daire, doğru ve eğri kavramları etrafında şekilleniyor.