Gündem
Protodispatch'in bu sayısında Chitra Ganesh, Hindistan hükümetinin çok yönlü, seküler ve çeşitliliğe sahip bir Hindistan'ı sistematik olarak silme girişimlerini haritalandırıyor.
Ne arıyorsun?
Protodispatch'in bu sayısında Chitra Ganesh, Hindistan hükümetinin çok yönlü, seküler ve çeşitliliğe sahip bir Hindistan'ı sistematik olarak silme girişimlerini haritalandırıyor.
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'ndeki "Meşgul Şehir" sergisini Oktay Orhun sergi tasarımı bağlamında ele aldı.
Emre Erbirer'den, yeni binasında izleyiciyle buluşan İstanbul Modern üzerine mimari tasarım, fonksiyonlar, içerik, programlama ve izleyici deneyimi bağlamında kapsamlı bir inceleme
Birçok farklı alanda sosyal sorumluluk projesi yürüten Mina'nın Çocukları'nın bu yıl gerçekleştirdiği etkinliklerden biri de Kolektif "İyileşme" başlıklı üçüncü grup sergisiydi.
Üretimlerinde iktidarın sert bir şekilde esen sıcak ve soğuk rüzgârına karşı politik ve estetik bir tavır alan Neriman Polat'ın "Çatısız" sergisi üzerine
Şule Nur Alev ile "Non Plus Ultra/ Ötede Bir Şey Yok" sergi metnini hazırlama sürecinde gerçekleşen röportaj Argonotlar Kütüphanesinde
İstanbul LGBTİ+ Onur Haftasına paralel hazırlanan sergilerden ve programlardan bir seçki
Pilot Galeri'deki "Niyet Dalgaları" sergisini Gözde Mimiko Türkkan ile konuştuk.
Murat Gülsoy'un Can Yayınları'ndan çıkan yeni romanı "Ressam Vasıf'ın Gizli Aşklar Tarihi"ni Nergis Abıyeva değerlendirdi.
"Seni Sevmeyen Ölsün" sergisini Berkant Çağlar "buradalık" kavramı üzerinden değerlendirdi.