Eleştiri
Enis Malik Duran’ın Art On’daki sergisi “Yerin Ekseni” kadim uygarlıklardan Antroposen Çağı’na, izleyiciyi doğrusal bilginin sınırlarıyla yüzleştirirken insan tahakkümü altındaki kutsalın çöküşünden kalanlara bakıyor.
Ne arıyorsun?
Enis Malik Duran’ın Art On’daki sergisi “Yerin Ekseni” kadim uygarlıklardan Antroposen Çağı’na, izleyiciyi doğrusal bilginin sınırlarıyla yüzleştirirken insan tahakkümü altındaki kutsalın çöküşünden kalanlara bakıyor.
Berke Doğanoğlu’nun "Özlem, Ter, Güller" sergisinde bedene yakından ve parçalar halinde bakmanın çağrışımları üzerine
Hara, ilk grup sergisinde Sena Başöz, İnci Furni, Ekin Kano, İrem Nalça ve Cansu Yıldıran'ın "güvenli alan" fikrinden hareketle ürettikleri eserlerini bir araya getiriyor.
Selçuk Demirel'in Bir Ağacın Altında kitabının sunuş metni Argonotlar Kütüphanesinde.
Nazım Hikmet Richard Dikbaş ile benlik sunumları, mektup-sergi türü, sanat hayvanı olma sorunsalı, aktivist kimliği, çizimlerinin etnografik-felsefi bağlamı ve çeviri meselesi üzerine konuştuk.
Mersin ve Akdeniz coğrafyasının kendisinde bıraktığı izleri tuvale taşıyan Ahmet Yeşil, son sergisi "İz/ler"de izleyicisine yine renk ve ritim üzerinden bir dünya sundu.
Cevdet Erek’le ses, mimari ve çerçevenin ilişkisini “çepeçerçeve” sergisi üzerinden konuştuk.
10: SOYUTLAMALAR, İMALAR, MÜTALAALAR sergisi, X kuşağı ve pesimist gelecek tahayyülleri üzerine
Kundura Sahne'nin ilk oyun prodüksiyonu "Geçen Gün"ü yönetmenleri Kerem Kurdoğlu ve Naz Erayda ile konuştuk.
Aslı Özdoyuran’ın 1974-79 yılları arasında millî yüzücü olan annesinin pratiğinden yola çıkan "Kulaç" sergisi üzerine Ulya Soley'in kişisel tarihinden toplumsal kodlara uzanan değerlendirmesi.