Türkiye Çağdaş Sanat Tarihine Çoğul Bakış
Türkiye’de 80’lerde kavram odaklı ifadeye yönelen sanatçılar, belgeyi malzeme olarak kullanırken tanıklık veya temsil yoluyla toplumsal meselelerin hafızasını da tutarlar.
Ne arıyorsun?
Türkiye’de 80’lerde kavram odaklı ifadeye yönelen sanatçılar, belgeyi malzeme olarak kullanırken tanıklık veya temsil yoluyla toplumsal meselelerin hafızasını da tutarlar.
Gerçeklerin üstünün örtülemeyeceği düşüncesini üretiminde sıkça ele alan Serhat Kiraz’ın Günlerin Görüntüleri - Bugünün Görüntüsü adlı enstalasyonu gerçeklik peşinde topluma ayna tutuyordu.
Süreyyya Evren'in Milli Reasürans Sanat Galerisi'nde gerçekleşen Serhat Kiraz'ın Analemma sergisi katalog metni Argonotlar Kütüphanesinde.