Eleştiri
Resmin ne olduğundan çok nasıl yapıldığının ortaya çıkarılmasıyla ilgilenen Yağız Özgen için sanatsal üretim, aslında deney yapmak anlamına geliyor.
Hi, what are you looking for?
2022 yılında Salt’ta izleyiciyle buluşan aynı adlı serginin ardından bu yıl yine Salt tarafından yayımlanan İpek Duben: Ten, Beden, Ben kitabı, âdeta yaşayan bir...
Uras Kızıl, 9. Çanakkale Bienali'ni zaman kavramı üzerinden değerlendiriyor.
Galerist’te yer alan “Distilled From Scattered Blue” sergisi vesilesiyle mavinin yolculuğu, potansiyeli ve çağrışımları üzerine…
Resmin ne olduğundan çok nasıl yapıldığının ortaya çıkarılmasıyla ilgilenen Yağız Özgen için sanatsal üretim, aslında deney yapmak anlamına geliyor.
DEPO’da 11 Kasım’a kadar sürecek sergisinde Çınar Eslek’in son dönem işlerinden kurulmuş bir evren bekliyor izleyiciyi, yaşadığımız dünyaya dair algımızı genişletecek bir evren bu.
Burçak Bingöl’ün “Yeryüzünde Minör Titreşimler” sergisinin ana yerleştirmesi Ankara’da, Ka’da; sanatçının mekâna özgü müdahalesi niteliğindeki bir bölümüyse British Council desteğiyle İngiltere Büyükelçiliği’nde görülebilecek.
Türkiye sanatının 100 yılına dair öznel bir tahlil olan bu yazı, günümüzü anlamlandırmak için tarihsel bir perspektif çizme gayreti taşıyor.
Kundura Sinema'da filmografisinden yedi filmlik bir seçkiyi göreceğimiz Asta Nielsen'ı sinema tarihinde bu kadar önemli yapan oyunculuğunun izlerini sürüyoruz.
Diyarbakır’da 3-31 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen, küratörlüğünü Şefik Özcan’ın üstlendiği “Anestezik Farkındalık” projesi; hissedilen toplumsal “uyuşmanın” yarattığı farkındalık etkisi etrafında şekilleniyor.
Yekhan Pınarlıgil küratörlüğündeki 2019 sergisi, Ceylan Çaplı’nın 93 yılında açılmış ve birkaç yaz aktif kalabilmiş kulübünden ve onun simgelediği karşı kültür kavramından yola çıkıyor.
Üç bağımsız sanatçının bir araya gelerek gerçekleştirdiği "Merhaba!" sergisi, Bodrumlu sanatçıların ilham kaynaklarına doğru bir merak gezisi de aynı zamanda.
1999 depremi sonrası kayalık yapısı dolayısıyla depreme dirençli yapılaşmada öncelikli alan olarak belirlenen Düzce’nin Konuralp kasabasının kentleşme sonrası değişen manzarası
Hem bir öykü sunmayı vadedip hem de o öyküyü ulaşılmaz kılan Burak Ata'nın Martch Art Project’te gerçekleşen kişisel sergisi “Ateşi yaktık, denizi içtik” üzerine