Eleştiri
Yekhan Pınarlıgil küratörlüğündeki 2019 sergisi, Ceylan Çaplı’nın 93 yılında açılmış ve birkaç yaz aktif kalabilmiş kulübünden ve onun simgelediği karşı kültür kavramından yola çıkıyor.
Ne arıyorsun?
Erdal İnci'nin Art On İstanbul'da gerçekleşen "Real Estate" sergisini Oğuz Karayemiş ele aldı.
Yazar Şebnem İşigüzel, Alp İşmen’in Gülden Bostancı Gallery’de gerçekleşen “Aşk İle” sergisini değerlendirdi.
Yekhan Pınarlıgil küratörlüğündeki 2019 sergisi, Ceylan Çaplı’nın 93 yılında açılmış ve birkaç yaz aktif kalabilmiş kulübünden ve onun simgelediği karşı kültür kavramından yola çıkıyor.
Üç bağımsız sanatçının bir araya gelerek gerçekleştirdiği "Merhaba!" sergisi, Bodrumlu sanatçıların ilham kaynaklarına doğru bir merak gezisi de aynı zamanda.
1999 depremi sonrası kayalık yapısı dolayısıyla depreme dirençli yapılaşmada öncelikli alan olarak belirlenen Düzce’nin Konuralp kasabasının kentleşme sonrası değişen manzarası
Hem bir öykü sunmayı vadedip hem de o öyküyü ulaşılmaz kılan Burak Ata'nın Martch Art Project’te gerçekleşen kişisel sergisi “Ateşi yaktık, denizi içtik” üzerine
İz Öztat’ın kişisel sergisi "Yumuşak Karın" sanatçının son on yılda ürettiği ve heykel, çizim, yazı gibi farklı mecralarda hayat bulan işlerini bir araya getiriyor.
Salt Galata'da sürmekte olan Reşad Ekrem Koçu ve İstanbul Ansiklopedisi Arşivi sergisi üzerine, araştırmacı Serdar Soydan'dan İstanbul ve çocuklar özelinde bir değerlendirme.
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü'ndeki "Meşgul Şehir" sergisini Oktay Orhun sergi tasarımı bağlamında ele aldı.
Emre Erbirer'den, yeni binasında izleyiciyle buluşan İstanbul Modern üzerine mimari tasarım, fonksiyonlar, içerik, programlama ve izleyici deneyimi bağlamında kapsamlı bir inceleme
Üretimlerinde iktidarın sert bir şekilde esen sıcak ve soğuk rüzgârına karşı politik ve estetik bir tavır alan Neriman Polat'ın "Çatısız" sergisi üzerine
Murat Gülsoy'un Can Yayınları'ndan çıkan yeni romanı "Ressam Vasıf'ın Gizli Aşklar Tarihi"ni Nergis Abıyeva değerlendirdi.