Söyleşi
gri alan’ın motivasyonu, Ayvalık'ın güzel ara sokaklarından birinde beklenmedik şekilde insanların, yalnızca sanat üreten ve tüketenlerin değil, herkesin karşısına çıkmak oldu.
Ne arıyorsun?
gri alan’ın motivasyonu, Ayvalık'ın güzel ara sokaklarından birinde beklenmedik şekilde insanların, yalnızca sanat üreten ve tüketenlerin değil, herkesin karşısına çıkmak oldu.
Yekhan Pınarlıgil küratörlüğündeki 2019 sergisi, Ceylan Çaplı’nın 93 yılında açılmış ve birkaç yaz aktif kalabilmiş kulübünden ve onun simgelediği karşı kültür kavramından yola çıkıyor.
Hem bir öykü sunmayı vadedip hem de o öyküyü ulaşılmaz kılan Burak Ata'nın Martch Art Project’te gerçekleşen kişisel sergisi “Ateşi yaktık, denizi içtik” üzerine
Yazarlarımızın telif ücretlerini karşılamak ve her yıl basılı olarak yayınlanacak Argonotlar Almanak için başlattığımız kampanyamızı okurlarımıza sunarız.
Alican Leblebici ile Muhammed Ali’yi merkeze alarak ringi bir otorite ve kontrolün sembolü olarak yorumladığı “Ringin Ortasında” sergisini konuştuk.
Özge Ersoy'un 2016 yılında Siyah Bant için hazırladığı rapor Argonotlar Kütüphanesinde.
İz Öztat’ın kişisel sergisi "Yumuşak Karın" sanatçının son on yılda ürettiği ve heykel, çizim, yazı gibi farklı mecralarda hayat bulan işlerini bir araya getiriyor.
Andreas Georgiadis'in Yunan şair Kavafis'in dizelerinden yola çıkan işlerini konuştuk.
18. İstanbul Bienali’nin küratör seçiminde, danışma kurulunun oy birliğiyle Defne Ayas’ta karar kılmasına rağmen Iwona Blazwick’i tercih eden İKSV’nin tutumunu Beral Madra, Vasıf Kortun,...
Salt Galata'da sürmekte olan Reşad Ekrem Koçu ve İstanbul Ansiklopedisi Arşivi sergisi üzerine, araştırmacı Serdar Soydan'dan İstanbul ve çocuklar özelinde bir değerlendirme.