Eleştiri
Berke Doğanoğlu’nun "Özlem, Ter, Güller" sergisinde bedene yakından ve parçalar halinde bakmanın çağrışımları üzerine
Ne arıyorsun?
Berke Doğanoğlu’nun "Özlem, Ter, Güller" sergisinde bedene yakından ve parçalar halinde bakmanın çağrışımları üzerine
Mersin ve Akdeniz coğrafyasının kendisinde bıraktığı izleri tuvale taşıyan Ahmet Yeşil, son sergisi "İz/ler"de izleyicisine yine renk ve ritim üzerinden bir dünya sundu.
Hilmi Can Özdemir ilk kişisel sergisi “Paradoxia Series” ile zamanın ve mekânın bilmeceye dönüştüğü ritmik bir görsel dünya kuruyor. Resimlerinin hikâyesini sanatçıdan dinledik.
Resmin ne olduğundan çok nasıl yapıldığının ortaya çıkarılmasıyla ilgilenen Yağız Özgen için sanatsal üretim, aslında deney yapmak anlamına geliyor.
Berke Yazıcıoğlu son sergisi "Gece Vakti"nde fetişizmden karşılıklı rızaya dayalı güç oyunlarına, beden politikalarından queer arzuya uzanan bir yolculuğa çıkarıyor izleyiciyi.
SABO' nun 15 Aralık – 28 Ocak tarihleri arasında Versus Art Project’te yer alan “Golden Hours” adlı kişisel sergisinin küratör metni Argonotlar Kütüphanesinde.
3 Aralık Dünya Engelliler Günü vesilesiyle engelli hakları aktivizminin güncel sanattaki kesişimlerini, dünyadan erişilebilirlik ve dayanışma pratikleri ile Türkiye'deki örnekleri bir araya getirdik.
Kıraathane İstanbul Edebiyat Evi'nin konuğu olan Amerikalı sanatçı ve aktivist Jill Bullitt'le soyut resim kavramı ve aktivizm sanat ilişkisine dair bir söyleşi.
Duygu Demir, küratoryal “yaklaşma biçimi”yle serginin atmosferini genişletirken Deniz Aktaş “Tesadüfi Bir Kronolojinin 76 Parçası” sergisiyle kucağımızda bir top dikenli geven otuyla bizi baş...
Mixer’in ana galeri mekânında izleyiciyle buluşan ilk kişisel sergisinden hareketle Gurur Birsin'in sanatına dair bir söyleşi.