Söyleşi
Ebru Döşekçi’nin Alexandre Vaullary Binası'nda izleyiciyle buluşan "Kimse Bilmez" sergisi, pek çok kadın sanatçının geçmiş zamanlardan fısıldadığı bir işler bütünü.
Ne arıyorsun?
İlk edisyonu “GÜZEL YENİ DÜNYA”nın ardından, Jetz Space ve Jetz Kolektif’i Derya Bayraktaroğlu’la konuştuk.
Yelta Köm, Depo’da gerçekleşen “Üç Kapı” sergisini kamusal programı düzenleyenlerden Başak Ertür’le konuşarak ele aldı.
Ramazan Can ile sanatta geleneksel ve dijital arasındaki sentezler, dikotomiler ve gerilimler üzerine
Cansu Yıldıran'la Hara'da gerçekleşen sergisi "Vargit Çiçekleri" üzerine konuştuk.
Ebru Döşekçi’nin Alexandre Vaullary Binası'nda izleyiciyle buluşan "Kimse Bilmez" sergisi, pek çok kadın sanatçının geçmiş zamanlardan fısıldadığı bir işler bütünü.
Jochen Proehl’le Pontos sergisini, İstanbul’la olan bağını ve toprağın kapsayıcılığını konuştuk.
İşlerinde doğum- ölüm, varlık-yokluk, doğa-insan gibi düaliteleri, kullandığı farklı baskı teknikleriyle ele alan Seçil Büyükkan ile Suumart’ta gerçekleşen kişisel sergisini konuştuk.
KUN Art Space disiplinlerarası üretime alan açan Adana merkezli bir galeri. Güncel sanata ilgisinden yola çıkarak galeriyi hayata geçiren Elif Sezer Çaylı'yla konuştuk.
Ahmet Doğu İpek’le Arter’de 12 Şubat 2023'te zamanını tamamlayacak sergisi “Başımızda Siyahtan Bir Hâle” üzerine…
Küratör Didem Yazıcı’yla Yapı Kredi Kültür Sanat Galeri’de 2 Ocak 2023’e kadar sürecek grup sergisi Hayat, Ölüm, Aşk ve Adalet sergisi üzerine bir sohbet.
Bienale katıldıkları veri görselleştirmesi çalışmasıyla Türkiye'nin sosyolojik bir fotoğrafını çekmek isteyen KONDA’yla elde ettikleri verilerin çıkardığı resme birlikte bakıyoruz.
Yaratıcı sektörün farklı alanlarından isimlerle toplumsal cinsiyet eşitliği üzerine gerçekleşen podcast serisinin arka planını ve arşivsel niteliğini Duygu Demirdağ ve konuklara sorduk.
17. İstanbul Bienali kapsamında katılımcılarla gerçekleştirdiğimiz söyleşi serimiz devam ediyor. Yenikapı, Langa bölgesindeki biyoçeşitliliği merkezine alan çalışmasıyla Orkan Telhan'ı dinliyoruz.
Kairos Galeri'nin ikinci sergisi Murat Balcı, efsanelerden, sömürgeciliğe, kurumsal aşklara ve değerli madenlere kadar uygarlığı geliştirdiği düşünülen gelişmelere yönelik kısmi sabotajlar gerçekleştiriyordu.