Söyleşi
Mimarlık arşivleri, günümüzden röportaj kayıtları ve edebi eserlerin eşlik ettiği belgesel film Almanya’daki işçilerin hikâyelerini konut hakkı ve kentsel dönüşüm stratejileri üzerinden ele alıyor.
Ne arıyorsun?
Seyircilerin konuşmacı olduğu Namevcut Konferans’ı dramaturjik ve ekolojik açıdan yönetmeni Stefan Kaegi’yle konuştuk.
border_less ARTBOOK DAYS ekibiyle birlikte etkinlik programını hazırlayan Yapı Kredi Galeri Direktörü Didem Yazıcı’yla konuştuk.
Y. Bahadır Yıldız’ın, Nergis Abıyeva küratörlüğünde Quick Art Space’te gerçekleşen “İçimizde Müphem Boşluklar ve Girdaplar” sergisini konuştuk.
Larissa Araz ile Versus Art Project'te gerçekleşen “In Hoc Signo Vinces” sergisi üzerine konuştuk.
Mimarlık arşivleri, günümüzden röportaj kayıtları ve edebi eserlerin eşlik ettiği belgesel film Almanya’daki işçilerin hikâyelerini konut hakkı ve kentsel dönüşüm stratejileri üzerinden ele alıyor.
Marina Papazyan’la poşe’deki sergisi Hemoglobinler & Karıncalar’daki metin-imge ilişkisini, sergideki anlatının parçası olan vampirliğin edebi, politik ve erotik çağrışımlarını, ve işlerinin materyal, mekânsal ve...
Ödüllü yarışma ve sergi programını bu yıl ciddi bir değişikliğe giderek Sanat Fonu'na dönüştüren kulüp, Covid-19 şartlarında sanatçıları desteklemek için yeni bir model oluşturdu.
Anneler Günü vesilesiyle Zeyno Pekünlü’ye deneyimlerini yazmak isteyip istemeyeceğini sorduk. Pekünlü, bunu bir de ebeveynlik deneyimi olan erkek bir sanatçıya sormak gerek dedi ve...
Şikago'da gerçekleşen "An Institute within an Institute" sergisi tanımlı tanımsız tüm standartların muğlaklığı üzerinden güçlü bir hikâye anlatıyor.
1977 1 Mayıs'ı için ürettiği afişler emekçi tarihinin en güçlü görselleri arasında yer alıyor. Gülsün Karamustafa'yla dönemin politik atmosferi ve harekete sanatsal katkıları üzerine...
Her yıl farklı bir görsel sanatçıyla çalışan İKSV, bu yılın İstanbul Film Festivali afişlerini Londra merkezli kolaj sanatçısı Selman Hoşgör’e emanet etti.
Refik Anadol ve sanatı tartışılmaya devam edilecek gibi görünüyor. Muhtemelen önümüzdeki sergilerinde de yine kuyruklar oluşacak. Peki, kimdir Refik Anadol, neden işleri bu kadar...
Ten iktidarlar için kabul edilecek bir yüzey değildir. Ondan sürekli denetlenmeli, kontrol edilmelidir. Çınar Eslek’le açımızı oldukça geniş tutarak tene baktık.
Ulya Soley tiyatro, video ve performans alanlarında çalışan sanatçı Onur Karaoğlu ile üretimi ve farklı mecraları kullanma biçimleri üzerine konuştu.