Söyleşi
Boğaziçi Üniversitesi kampüsüne yerleştirdiği resmi tahrip edilen Halil Doğramacı eseri açık artırmayla satışa çıkardı. Eseri genç koleksiyoncular Baha Aydın ve Ali Özbatur aldı.
Ne arıyorsun?
İlk edisyonu “GÜZEL YENİ DÜNYA”nın ardından, Jetz Space ve Jetz Kolektif’i Derya Bayraktaroğlu’la konuştuk.
Yelta Köm, Depo’da gerçekleşen “Üç Kapı” sergisini kamusal programı düzenleyenlerden Başak Ertür’le konuşarak ele aldı.
Ramazan Can ile sanatta geleneksel ve dijital arasındaki sentezler, dikotomiler ve gerilimler üzerine
Cansu Yıldıran'la Hara'da gerçekleşen sergisi "Vargit Çiçekleri" üzerine konuştuk.
Boğaziçi Üniversitesi kampüsüne yerleştirdiği resmi tahrip edilen Halil Doğramacı eseri açık artırmayla satışa çıkardı. Eseri genç koleksiyoncular Baha Aydın ve Ali Özbatur aldı.
Yeni kişisel sergisi “Time Machine” ile Versus Art Project’te sanatseverlerle buluşan SABO, alternatif bir gezegen arayışına girdiği işlerinde fantastik ve kurgusal bir dünya yaratıyor.
Oyuncu Ayça Damgacı ve Tümay Göktepe'nin ilk yönetmenlik denemesi olan Patrida Ayça'nın babası İsmet Bey'in 45 yıl gizli kalmış göç hikâyesinin peşine düşüyor.
Mimarlık arşivleri, günümüzden röportaj kayıtları ve edebi eserlerin eşlik ettiği belgesel film Almanya’daki işçilerin hikâyelerini konut hakkı ve kentsel dönüşüm stratejileri üzerinden ele alıyor.
Marina Papazyan’la poşe’deki sergisi Hemoglobinler & Karıncalar’daki metin-imge ilişkisini, sergideki anlatının parçası olan vampirliğin edebi, politik ve erotik çağrışımlarını, ve işlerinin materyal, mekânsal ve...
Ödüllü yarışma ve sergi programını bu yıl ciddi bir değişikliğe giderek Sanat Fonu'na dönüştüren kulüp, Covid-19 şartlarında sanatçıları desteklemek için yeni bir model oluşturdu.
Anneler Günü vesilesiyle Zeyno Pekünlü’ye deneyimlerini yazmak isteyip istemeyeceğini sorduk. Pekünlü, bunu bir de ebeveynlik deneyimi olan erkek bir sanatçıya sormak gerek dedi ve...
Şikago'da gerçekleşen "An Institute within an Institute" sergisi tanımlı tanımsız tüm standartların muğlaklığı üzerinden güçlü bir hikâye anlatıyor.
1977 1 Mayıs'ı için ürettiği afişler emekçi tarihinin en güçlü görselleri arasında yer alıyor. Gülsün Karamustafa'yla dönemin politik atmosferi ve harekete sanatsal katkıları üzerine...
Her yıl farklı bir görsel sanatçıyla çalışan İKSV, bu yılın İstanbul Film Festivali afişlerini Londra merkezli kolaj sanatçısı Selman Hoşgör’e emanet etti.